נתינה כיתה ב
במימושו של ערך הנתינה יש להבחין בהשפעת הנתינה על רגשותיו של המקבל. חשוב לבחון עם התלמידות מצבים שונים העשויים לעורר רגשות לא נעימים בקרב חברותיהן, כמו עצב ופחד, כעס וקנאה, ולעודדן לנקוט פעולות נתינה שמטרתן לעורר רגשות נעימים.
ככל שעולה שכבת הגיל כן חלה התקדמות בהתפתחות הרגשית, החברתית והקוגניטיבית של התלמידות. זו מסייעת להן להבחין ברגשות הזולת ובמצוקותיו, להושיט לו את העזרה שלה הוא זקוק ולרכוש את התובנה בדבר היותן מקור לתמיכה.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}