דלג אל:

נתינה כיתה א

נתינה כיתה א

במימושו של ערך הנתינה יש להבחין בדרכים שונות שבאמצעותן הוא מיושם, כמו נתינה מוחשית, מילולית ומופשטת, באופנים השונים שבהם נעשה החסד – ישירות או בעקיפין – ובנמענים השונים לנתינה בסביבה הקרובה והרחוקה.
אפשר לבחון כיצד משפיעה ההתנסות בקיום מצוות החסד על הנותן מהיבטים שונים: היא מספקת לו תחושת סיפוק מעצם קיום המצווה לצד תחושת נחיצות, תועלתיות, נאהבות ושייכות.
הגיל הרך מאופיין באגוצנטריות. ילדים מטבעם נוטים להתרכז בצורכיהם. לכן חשוב לחנכם לגמילות חסדים על ידי זימון מצבים והתנסויות לנתינה לחבריהם בעודם ערים לקבלה הבאה עם הנתינה.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
יש לכם רעיון?
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון
שתפו ועזרו לתלמידים להיות מרוצים !

 

אולי תתעניינו גם ב...

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il