דלג אל:

בגרויות והערכה בתנ"ך בחינוך החרדי

בגרויות והערכה

הערכה היא סיומו של תהליך הלמידה, ומתוך כך עליה לבדוק ולהעריך את היבטי הלמידה המדידים – ידע ומיומנות (כולל חשיבה והבנה מסדר גבוה), ולפתח דרכי הערכה חלופיות שיתייחסו גם גם לחוויית הלמידה של התלמידים ולערכים שהופנמו. תהליכי ההערכה הם מעצבים ומסכמים כאחד והשאיפה היא לבנות דרכי הערכה מגוונות, ולעורר בקרבמורים ותלמידים את התודעה כי מעבר למבחן, הלמידה היא יעד ואתגר בפני עצמם.

אולי תתעניינו גם ב...

עולים חדשים
הנחיות למורים בתנ"ך לתלמידים עולים בבתי הספר העל יסודיים בחינוך החרדי הנבחנים בשאלון עולה חדש – שאלון חיצוני
ייבוא משימה וכניסה לסביבת למידה
ייבוא משימה וכניסה לסביבת למידה
תוכנית הלימודים בתנ"ך בבתי הספר העל יסודיים
תוכנית הלימודים בתנ"ך לבתי הספר העל יסודיים בחינוך החרדי
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו? לא חבל? שתפו אותנו ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי. שתפו אותנו כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il