דלג אל:

נתינה כיתה ב

נתינה כיתה ב

במימושו של ערך הנתינה יש להבחין בהשפעת הנתינה על רגשותיו של המקבל. חשוב לבחון עם התלמידות מצבים שונים העשויים לעורר רגשות לא נעימים בקרב חברותיהן, כמו עצב ופחד, כעס וקנאה, ולעודדן לנקוט פעולות נתינה שמטרתן לעורר רגשות נעימים.
ככל שעולה שכבת הגיל כן חלה התקדמות בהתפתחות הרגשית, החברתית והקוגניטיבית של התלמידות. זו מסייעת להן להבחין ברגשות הזולת ובמצוקותיו, להושיט לו את העזרה שלה הוא זקוק ולרכוש את התובנה בדבר היותן מקור לתמיכה.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
יש לכם רעיון?
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון
שתפו ועזרו לתלמידים להיות מרוצים !

 

אולי תתעניינו גם ב...

נתינה כיתה ד
חומרי הוראה לשעת חינוך חברתי-ערכי לכיתה ד' בנושא נתינה במסגרת התוכנית מפתח הל"ב במחוז החרדי במשרד החינוך.
ניהול קונפליקטים כיתה ו
חומרי הוראה לכיתה ו' לשעת חינוך חברתי-ערכי בנושא ניהול קונפליקטים במסגרת התוכנית מפתח הלב במחוז החרדי במשרד החינוך.
עבודה בצוות לכיתה א
חומרי הוראה לשעת חינוך חברתי-ערכי בנושא עבודה בצוות לכיתה א במסגרת התוכנית מפתח הל"ב במחוז החרדי במשרד החינוך
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו? לא חבל? שתפו אותנו ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי. שתפו אותנו כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il