דלג אל:

נתינה כיתה ב

נתינה כיתה ב

במימושו של ערך הנתינה יש להבחין בהשפעת הנתינה על רגשותיו של המקבל. חשוב לבחון עם התלמידות מצבים שונים העשויים לעורר רגשות לא נעימים בקרב חברותיהן, כמו עצב ופחד, כעס וקנאה, ולעודדן לנקוט פעולות נתינה שמטרתן לעורר רגשות נעימים.
ככל שעולה שכבת הגיל כן חלה התקדמות בהתפתחות הרגשית, החברתית והקוגניטיבית של התלמידות. זו מסייעת להן להבחין ברגשות הזולת ובמצוקותיו, להושיט לו את העזרה שלה הוא זקוק ולרכוש את התובנה בדבר היותן מקור לתמיכה.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
יש לכם רעיון?
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון
שתפו ועזרו לתלמידים להיות מרוצים !

 

אולי תתעניינו גם ב...

שיתוף והשתתפות כיתה ד
חומרי הוראה לשעת חינוך חברתי-ערכי לכיתה ד' בנושא שיתוף והשתתפות במסגרת התוכנית מפתח הלב במחוז החרדי במשרד החינוך
שיתוף והשתתפות כיתה א
חומרי הוראה לשעת חינוך חברתי-ערכי לכיתה א' בנושא שיתוף והשתתפות במסגרת התוכנית מפתח הלב במחוז החרדי במשרד החינוך
שונות כיתה ה
חומרי הוראה לשעת חינוך חברתי-ערכי לכיתה ה' בנושא שונות במסגרת התוכנית מפתח הלב במחוז החרדי במשרד החינוך
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו? לא חבל? שתפו אותנו ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי. שתפו אותנו כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il