דלג אל:

בגרויות והערכה בהיסטוריה בחינוך החרדי

בגרויות והערכה

לפניכם שני כלים מרכזיים להערכה ולהיבחנות בהיסטוריה בעל יסודי: דגמי שאלוני הבגרות בהיסטוריה וכלים להערכה חלופית. בכלי ההערכה המרכזיים בהוראת ההיסטוריה, אוספים התלמידים והמורים ראיות על תהליכי הלמידה ומעריכים את הבנת הנלמד, מפרשים ראיות ומיישמים מסקנות לקידום הישגיהם באמצעות מבחנים והערכות מסוגים שונים.

חזרה לראש הדף

מבני השאלונים בבחינת הבגרות בהיסטוריה

חזרה לראש הדף

שאלוני בגרות משנים קודמות

שאלוני בגרות משנים קודמות

מאגר שאלוני בחינות הבגרות פתוח לכל מורי היסטוריה בחינוך החרדי ובו דוגמאות לבחינות בגרות החל משנת 2011. את החיפוש תוכלו לעשות על פי סמל השאלון, שם המקצוע, מועד הבחינה, מגזר, סוג הנבחן (אינטרני או אקסטרני) ועוד.

חזרה לראש הדף

הערכה חלופית בהיסטוריה - 30%

הערכה חלופית בהיסטוריה - 30%

במסגרת התוכנית טרום רפורמת המח"ר (שאלון 030-283), נדרשים התלמידים להגיש הערכות חלופיות המהוות 30% מציון הבגרות. לפניכם הדרכה לכתיבת מחוונים ורעיונות להערכה חלופית 

אולי תתעניינו גם ב...

נבחנים אקסטרניים
באתר מופיעים התכנים המחייבים והודעות הקשורות לתוכן המבחן ומבנה השאלון
תוכנית הבגרויות הגמישה בהיסטוריה, לכיתה י' תשפ"ה
תוכנית הבגרויות הגמישה בהיסטוריה, לכיתה י' תשפ"ה - 2 יח"ל
תוכנית הלימודים בהיסטוריה בבתי הספר העל יסודיים
תוכנית הלימודים בהיסטוריה לבתי הספר העל יסודיים בחינוך החרדי
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו? לא חבל? שתפו אותנו ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי. שתפו אותנו כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il