דלג אל:

בגרויות והערכה בהיסטוריה בחינוך החרדי

בגרויות והערכה

לפניכם שני כלים מרכזיים להערכה ולהיבחנות בהיסטוריה בעל יסודי: דגמי שאלוני הבגרות בהיסטוריה וכלים להערכה חלופית. בכלי ההערכה המרכזיים בהוראת ההיסטוריה, אוספים התלמידים והמורים ראיות על תהליכי הלמידה ומעריכים את הבנת הנלמד, מפרשים ראיות ומיישמים מסקנות לקידום הישגיהם באמצעות מבחנים והערכות מסוגים שונים.

חזרה לראש הדף

מבני השאלונים בבחינת הבגרות בהיסטוריה

חזרה לראש הדף

שאלוני בגרות משנים קודמות

שאלוני בגרות משנים קודמות

מאגר שאלוני בחינות הבגרות פתוח לכל מורי היסטוריה בחינוך החרדי ובו דוגמאות לבחינות בגרות החל משנת 2011. את החיפוש תוכלו לעשות על פי סמל השאלון, שם המקצוע, מועד הבחינה, מגזר, סוג הנבחן (אינטרני או אקסטרני) ועוד.

חזרה לראש הדף

הערכה חלופית בהיסטוריה - 30%

הערכה חלופית בהיסטוריה - 30%

במסגרת התוכנית טרום רפורמת המח"ר (שאלון 030-283), נדרשים התלמידים להגיש הערכות חלופיות המהוות 30% מציון הבגרות. לפניכם הדרכה לכתיבת מחוונים ורעיונות להערכה חלופית 

אולי תתעניינו גם ב...

ייבוא משימה וכניסה לסביבת למידה
ייבוא משימה וכניסה לסביבת למידה
עולים חדשים
הנחיות למורים להיסטוריה לתלמידים עולים בבתי הספר העל יסודיים בחינוך החרדי הנבחנים בשאלון עולה חדש – שאלון חיצוני
נבחנים אקסטרניים
באתר מופיעים התכנים המחייבים והודעות הקשורות לתוכן המבחן ומבנה השאלון
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו? לא חבל? שתפו אותנו ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי. שתפו אותנו כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il