הצעה לדרכי הוראה של היצירה, הכנה לקריאה, הזמנה לתגובה אישית, הבנת היצירה והזמנה לביטוי אישי
קריאה וספרות

קריאה מרובה קשורה להישגים לימודיים, להרחבת הדעת ולעושר לשוני ויש לה תרומה להבנה חברתית ורווחה רגשית. לאור חשיבות הקריאה, האתגר העומד בפני מורים בבית הספר היסודי הוא לעודד את התלמידים לקרוא מתוך שמחה ולקדם בכיתה שיח ספרותי משמעותי מסביב לספרים.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
הבנת הנקרא לכיתות א-ד
טקסטים ומערכי שיעור לחיזוק מיומנויות הבנת הנקרא בעברית למורי החינוך החרדי בכיתות א-ד
הבנת הנקרא לכיתות ה-ח
טקסטים ומערכי שיעור לחיזוק מיומנויות הבנת הנקרא בעברית למורי החינוך החרדי בכיתות ה-ח
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו?
לא חבל?
שתפו אותנו
ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי.
שתפו אותנו
כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.