לפניכם דגמים למשימות הביצוע:
תוצר יצירתי, פרזנטציה ופודקאסט.
- כל משימת ביצוע מורכבת מארבעה שלבים: היכרות, תכנון, טיוטה והגשה סופית.
מה צריך לעשות?
צעד 1 – רכז הבגרויות מגדיר את קבוצת הלימוד בתל"פ ולאחר מכן משייך אותה לסמל שאלון במערכת ניהול בגרויות (מחוץ למערכת הבגרות הגמישה).
צעד 2 – המורה מבצע תהליך הקמה של מרחב הלמידה במערכת הבגרות הגמישה.
צעד 3 – התלמידים עובדים (מחוץ למערכת), מגישים את שלבי העבודה השונים למורה.
צעד 4 – המורה מזין את כל הציונים של כל התלמידים במרחב הלמידה ומעלה את הקבצים הנדרשים (קבצים של שלב 4).
צעד 5 – המורה מעביר את מרחב הלמידה לאישור מנהל.
בכל משימה יש 5 טפסים המחולקים לשלבים באופן הבא:
- שלב 1: היכרות עם המשימה לתלמידים – לקריאה בלבד. אין חובה להדפיס לכל צוות או תלמיד.
- שלב 2: חוברת עבודה לתלמידים להדפסה (יש להדפיס עותק לכל צוות או תלמיד בעבודה אישית).
- שלב 3: חוברת עבודה לתלמידים להדפסה (יש להדפיס עותק לכל צוות או תלמיד בעבודה אישית).
- דפים עודפים לשימוש התלמידים: להדפסה במידת הצורך עבור שלבים 2 ו-3.
- שלב 4 – שלב ההגשה הסופי: קובץ Word לעבודה על המחשב (יש לתת עותק לכל צוות או תלמיד בעבודה אישית).
לאחר סיום שלב 4 - יש להעלות את הקובץ לאתר משימות הבגרות הגמישה