התוצר היצירתי הוא משימה אישית המיועדת לסכם תהליכי למידה עצמית באמצעות שימוש בחשיבה יצירתית ובאוריינות חזותית. התוצר הפיזי היצירתי הוא הזדמנות להבעת עמדה ופרשנות אישית של התלמידים לנושאים שנלמדו באמצעות כלים יצירתיים, כגון פסל תלת ממדי, כרזה, ציור, קומיקס וכדומה. התלמידים יגישו תוצר ודף מקטלוג מוזיאלי שבו יציגו את היצירה, את הנושא שהיצירה מתייחסת אליו (ופרשנות אישית על הנושא) וכיצד היצירה משקפת ומתקשרת לנושא הנדון. משימת התוצר היצירתי מפתחת את היכולת להתבונן בסוגיה מורכבת ממגוון נקודות מבט, להבין לעומק את העמדות השונות, ורק לאחר הבנת המורכבות או לאחר ראיית הפרספקטיבה של האחר – לגבש עמדה אישית, ואותה להציג בתוצר היצירתי.
לפניכם דגמים למשימות הביצוע:
תוצר יצירתי ופודקאסט.
כל משימת ביצוע מורכבת מארבעה שלבים:
היכרות, תכנון, טיוטה והגשה סופית.
משימות אישיות
חזרה לראש הדףמשימות שיתופיות
חזרה לראש הדףפּוֹדְקַאסְט
פּוֹדְקַאסְט, בעברית הֶסְכֵּת, הוא מעין תוכנית רדיו המופצת באינטרנט שאפשר להאזין לה בכל זמן ובכל מקום. יצירת פּוֹדְקַאסְטִים היא תהליך יצירתי בעל ערך רב ליוצר. זוהי למידה עתירת חשיבה המדגישה למידה פעילה ושאילת שאלות וחקר. במשימה זו יתבקשו התלמידים להכין בצוות פּוֹדְקַאסְט (הֶסְכֵּת). בשלב הראשון יחקרו יחדיו ובנפרד את הנושא שבחרו מהיבטים מגוונים ומזוויות ראייה שונות. לאחר מכן כל חבריו הצוות יחדיו, יתכננו ויקליטו פּוֹדְקַאסְט. העבודה הקבוצתית תאפשר ללומדים לתרגל מיומנויות תקשורת יעילות, עבודת צוות ופתרון בעיות.
תמיכה
מוקד התמיכה בנושאים טכניים:
בימים א׳-ה׳ בין השעה 18:00-07:30
ביום ו׳ בין השעות 14:30-08:00
טלפון: 6552*
שלוחה 9