במחשבה שנייה
חזרהרציונל למורה
מבחן יכול לשמש כלי צמיחה לשיפור הלמידה של תלמידים יחידים, של קבוצה ושל הכיתה כולה. ההתבוננות והלמידה בעקבות מבחן נותנות הזדמנות למורה ולתלמידים להתנסות בלמידה משגיאות ומטעויות. חשוב שתוצאות המבחן ישמשו את התלמידים לקידום למידתם, לפי גישה כוללת הגורסת כי טעויות הן בסיס ללמידה חדשה וטובה יותר
מטרות תוכן
- מטרת יחידה זו היא להציג מהלכי הוראה המדגימים עיסוק בתשובות שגויות של תלמידים במבחן ובהפיכתן למנוף ללמידה
מיומנויות המאה ה-21
מיומנויות קוגניטיביות: אוריינות שפתית וחשיבה ביקורתית
מיומנויות תוך אישיות: הכוונה עצמית ומודעות עצמית
מיומנויות בין אישיות: התנהלות חברתית ומודעות חברתית