דלג אל:

הבעה בכתב

הבעה בכתב

הכתיבה משמשת אמצעי לשימור מידע ולהעברתו, לשחזור התנסויות, לשכנוע אחרים, למתן ביטוי לדמיון ולפנטזיה, לקיום קשרים בין-אישיים ועוד. בתהליכי הכתיבה מעורבים תהליכים קוגניטיביים כמו תכנון וארגון, בניית משפטים, בקרה ושכתוב, לצד תפקודים ניהוליים ותהליכי ויסות עצמי. תפקיד המורה לזמן הזדמנויות לכתיבה, לעורר מוטיבציה לכתיבה ולתת לתלמידים משוב מעצים ומקדם.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף

מיזם 'סיפור מתנה'

יש לכם רעיון?
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון
שתפו ועזרו לתלמידים להיות מרוצים !

 

אולי תתעניינו גם ב...

הבנת הנקרא לכיתות ה-ח
טקסטים ומערכי שיעור לחיזוק מיומנויות הבנת הנקרא בעברית למורי החינוך החרדי בכיתות ה-ח
לשון
מערכי שיעור וחומרי עזר למורה להוראת הלשון בחינוך החרדי
קריאה וספרות
מערכי שיעור בספרות ופעילויות לעידוד הקריאה לכיתות א-ח בחינוך החרדי
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו? לא חבל? שתפו אותנו ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי. שתפו אותנו כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il