ביחידה יקבלו התלמידים המלצה על מצפור, יסירו ממנה את רכיבי ההמלצה, יתוודעו אל סוגי טקסטים ויכתבו התלמידים בעצמם המלצה.
הבעה בכתב

הכתיבה משמשת אמצעי לשימור מידע ולהעברתו, לשחזור התנסויות, לשכנוע אחרים, למתן ביטוי לדמיון ולפנטזיה, לקיום קשרים בין-אישיים ועוד. בתהליכי הכתיבה מעורבים תהליכים קוגניטיביים כמו תכנון וארגון, בניית משפטים, בקרה ושכתוב, לצד תפקודים ניהוליים ותהליכי ויסות עצמי. תפקיד המורה לזמן הזדמנויות לכתיבה, לעורר מוטיבציה לכתיבה ולתת לתלמידים משוב מעצים ומקדם.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}