דלג אל:

לשון

לשון

ידע לשוני משפיע על תהליכי ההבנה של טקסטים דבורים וכתובים שהתלמידים נפגשים איתם, כמו גם על תהליכי ההפקה של טקסטים דבורים וכתובים. לימוד שיטתי של רכיבי שיח ולשון וביסוס ידע זה בבית הספר היסודי נעשה תמיד סביב טקסט, דבור או כתוב, מתוך הדגשת התפקידים שהרכיבים ממלאים בהקשר. ההתבוננות בשפה ובשיח והחשיבה עליהם מקנות מערכת מושגים לשוניים ושימוש תקין בשפה.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{c.label}}{{$last ? '' : ', '}}
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
יש לכם רעיון?
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון
שתפו ועזרו לתלמידים להיות מרוצים !

 

אולי תתעניינו גם ב...

הבנת הנקרא לכיתות א-ד
טקסטים ומערכי שיעור לחיזוק מיומנויות הבנת הנקרא בעברית למורי החינוך החרדי בכיתות א-ד
קריאה וספרות
מערכי שיעור בספרות ופעילויות לעידוד הקריאה לכיתות א-ח בחינוך החרדי
הבנת הנקרא לכיתות ה-ח
טקסטים ומערכי שיעור לחיזוק מיומנויות הבנת הנקרא בעברית למורי החינוך החרדי בכיתות ה-ח
הרעיון שלכם כאן!
הכנתם, טרחתם, השקעתם – ורק התלמידים בכיתה נהנו? לא חבל? שתפו אותנו ונפרסם את הרעיון שלכם במרחב הפדגוגי. שתפו אותנו כדי שעוד תלמידים ייהנו משיעור מוצלח.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il