דלג אל:

הכרת המספרים בעשרת הראשונה ופעולות החשבון בתחום זה

חזרה
מנייה

מצגת 

משחקים בדומינו

פעילות לזיהוי חוקיות

מסדרים מספרים – ארגון נתונים בטבלה

חקירה של תכונות מספרים 

תרגילי שרשרת שונים השווים ל-8

ייצוגים ויזואליים לתרגילים שונים

רציונל למורה

היכולת של תלמידים בכיתה א לזהות כמויות בתחום ה-10 מבלי למנות פריט-פריט חשובה ליכולתם ללמוד חיבור וחיסור. ביחידה מובא שיעור מלווה במצגת לנושא זה. אחר כך ילמדו התלמידים על רצף המספרים. ראו שיעור ומצגת מלווה. רק אחרי שיוטמעו בתלמידים שתי המיומנויות האלה של זיהוי כמות והבנת הרצף על ציר המספרים, הם יעברו ללמוד חיבור וחיסור.

מטרות תוכן

  • התלמידים יפתחו יכולת למנות ולזהות כמות עד 10 עצמים
  • התלמידים ילמדו את רצף המספרים עד 10
  • התלמידים ידעו לפתור תרגילי חיבור וחיסור בתחום ה-10

מיומנויות המאה ה-21

מיומנויות קוגניטיביות: אוריינות שפתית, אוריינות מתמטית, חשיבה ביקורתית, חשיבה יצירתיתו אוריינות דיגיטלית

מיומנויות תוך אישיות: הכוונה עצמית

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בדוא"ל : pop-charedi@education.gov.il